• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
0

اقدام غیراخلاقی رونالدو در لیگ عربستان

  • کد خبر : 24611
اقدام غیراخلاقی رونالدو در لیگ عربستان

اسطوره فوتبال پرتغال در لیگ عربستان در دربی ریاض با اقدامی عجیب خبرساز شد. عصر کرمانشاه به گزارش مشرق، کریستیانو رونالدو اسطوره پرتغالی بعد از باخت در فینال تورنمنت دوستانه موسم الریاض مقابل الهلال رقیب آسیایی سپاهان از کوره در رفت و «اقدامی غیراخلاقی» انجام داد. النصر به همراه ستاره هایش از جمله رونالدو شب […]

اسطوره فوتبال پرتغال در لیگ عربستان در دربی ریاض با اقدامی عجیب خبرساز شد.

عصر کرمانشاه به گزارش مشرق، کریستیانو رونالدو اسطوره پرتغالی بعد از باخت در فینال تورنمنت دوستانه موسم الریاض مقابل الهلال رقیب آسیایی سپاهان از کوره در رفت و «اقدامی غیراخلاقی» انجام داد.

النصر به همراه ستاره هایش از جمله رونالدو شب گذشته در فینال مقابل الهلال با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد تا از رسیدن به قهرمانی بازماند.

هواداران الهلال مثل بازی‌های گذشته مقابل النصر برای رونالدو با نام مسی کری خوانی کردند. در قسمتی از این شعارها رونالدو عصبانی شد وخطاب به هواداران الهلال گفت: من اینجا هستم نه مسی.
اما اقدام عجیب و غیراخلاقی رونالدو با تحریک بیش از هواداران الهلال تکمیل شد. دارنده ۵ توپ طلای بهترین بازیکن دنیا هنگام ترک ورزشگاه به شال های هواداران الهلال که به سمت او پرتاب شد، بی احترامی کرد که عصبانیت تماشاگران الهلال را به همراه داشت

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=24611

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.